Voorwaarden

Voorwaarden

1. Algemene informatie

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op overeenkomsten op afstand die worden gesloten in de e-shop www.4barista.nl tussen de verkoper en de koper in overeenstemming met wet nr. 102/2014 Coll. over consumentenbescherming in verband met de verkoop van goederen of het verlenen van diensten op afstand.

De verkoper is NajTrade sro, Húskova 31, 040 23 Košice, Slowakije. Bedrijfsidentificatienummer 50590502, fiscaal identificatienummer 2120382396, BTW-nummer: SK2120382396. Telefoon nummer. +421 944 750 100, e-mail: info@4barista.nl Ingeschreven in het handelsregister van de districtsrechtbank Košice I, sectie Sro, dossiernr. 40217 / V.

De Koper is een consument, dat wil zeggen een natuurlijk persoon die bij het sluiten en uitvoeren van een consumentenovereenkomst niet handelt in de uitoefening van zijn of haar handels-, bedrijfs- of beroepsactiviteit. Op aankopen door ondernemers is het Wetboek van Koophandel nr. 513/1991 Coll.

De toezichthoudende autoriteit voor consumentenbescherming is de SOI-inspectie voor de regio Košice, Vrátna nr. 3, 043 79 Košice 1.

Retouradres:

Packeta/mySendle Crossdock
94223150 - 4barista.nl
Graafstroomstraat 2
3044AR Rotterdam
The Netherlands

2. Bestelling en contract

Het verzenden van een voltooide bestelling door de Koper wordt beschouwd als een voorstel tot het sluiten van een overeenkomst in overeenstemming met het Burgerlijk Wetboek, op basis van het aanbod van de Verkoper in de e-shop. Het contract komt tot stand wanneer de verkoper de bestelling bevestigt.

3. Productprijzen

Alle productprijzen in de e-shop zijn definitief en inclusief alle belastingen. De verkoper is BTW-betaler. De productprijs is exclusief verzendkosten, deze staan hier https://www.4barista.nl/shipping.html vermeld en in de winkelwagen voordat de bestelling wordt afgerond, waar de Koper ook de totaalprijs van de bestelling kan zien, inclusief de verzendkosten.

Alle aanbiedingen en speciale prijzen vermeld op deze website zijn geldig totdat de genoemde producten niet meer op voorraad zijn.

De Koper erkent dat er gevallen kunnen zijn waarin het contract tussen de Verkoper en de Koper niet tot stand komt, met name in het geval dat de Koper goederen bestelt tegen een prijs die ten onrechte is gepubliceerd als gevolg van een fout in de gegevens van de Verkoper. intern informatiesysteem of een fout gemaakt door een medewerker. In een dergelijk geval heeft de Verkoper het recht om de overeenkomst te herroepen, zelfs nadat de Koper een e-mail heeft ontvangen waarin zijn bestelling wordt bevestigd, waarvan de Verkoper de Koper op de hoogte zal stellen. Voorbeelden van gevallen waarin zich een onjuist gepubliceerde prijs kan voordoen, zijn onder meer de volgende gevallen:

  • de prijs van de goederen is op het eerste gezicht onjuist (er wordt bijvoorbeeld geen rekening gehouden met de aankoopprijs of de gebruikelijke prijs van de goederen),
  • de prijs van de goederen ontbreekt of heeft een of meer extra cijfers,
  • de korting op de goederen bedraagt meer dan 50%.

In geval van twijfel of de goederen daadwerkelijk zijn afgeprijsd of dat er sprake is van een duidelijke fout in de prijs van de goederen, is de koper verplicht contact op te nemen met de verkoper en de informatie over de juistheid van de prijs te verifiëren.

4. Betaling van de goederen

De Verkoper accepteert betaling voor de bestelde goederen op de manieren aangegeven op de pagina https://www.4barista.nl/shipping.html

Onderdeel van de bestelling die in de e-shop wordt geplaatst, is de verplichting van de Koper om de prijs van de bestelde producten aan de Verkoper te betalen.

5. De levering van goederen

De standaard levertijd is afhankelijk van elk land (maar bedraagt doorgaans maximaal 5 werkdagen). Indien de levertijd wijzigt, neemt Verkoper na ontvangst van de bestelling contact op met Koper. Bij vooruitbetaling verzendt Verkoper de goederen pas nadat de betaling op de rekening van Verkoper is bijgeschreven.

De goederen worden geacht door de Koper te zijn ontvangen op het moment dat de Koper of een door de Koper aangewezen derde (anders dan de vervoerder) alle onderdelen van de bestelde goederen in ontvangst neemt, of, indien (a) de door de Koper bestelde goederen de Koper in een enkele bestelling afzonderlijk worden geleverd, op het moment van acceptatie van het laatst geleverde artikel; (b) de levering geschiedt in meerdere delen of stukken, op het moment van aanvaarding van het laatst geleverde deel of stuk; (c) de goederen worden herhaaldelijk geleverd gedurende een bepaalde periode, op het moment van aanvaarding van de eerste goederen uit de bestelling.

6. Klachtenrichtlijnen

Verkoper is aansprakelijk voor gebreken aan de producten bij aflevering aan Koper. Hij is niet aansprakelijk voor gebreken veroorzaakt door gebruik of slijtage. In het geval van goederen die tegen een lagere prijs worden verkocht, is de verkoper niet aansprakelijk voor het gebrek waarvoor de lagere prijs werd onderhandeld. Als de goederen niet bederfelijk of gebruikt zijn, is de verkoper verantwoordelijk voor gebreken die optreden na ontvangst van de goederen binnen de garantieperiode (garantie).

De garantietermijn voor nieuwe producten bedraagt 24 maanden en gaat in vanaf de datum van aanvaarding van de goederen door de Koper. De garantietermijn voor gebruikte goederen bedraagt 12 maanden. Indien op het verkochte artikel, de verpakking of de instructies een gebruiksperiode is aangegeven, verstrijkt de garantieperiode niet vóór het verstrijken van deze periode.

Het garantiecertificaat wordt op verzoek van de Koper afgegeven. Voor het indienen van een claim is het aankoopbewijs voldoende.

Indien de goederen een defect vertonen dat gerepareerd kan worden, heeft de Koper het recht om deze tijdig en accuraat kosteloos te laten repareren. De Verkoper zal het gebrek zonder onnodige vertraging verhelpen.

De Koper mag het product waarin het gebrek is geconstateerd echter niet blijven gebruiken. Indien er na aankoop een defect optreedt, dient het defect onmiddellijk na ontdekking en uiterlijk aan het einde van de garantieperiode te worden gemeld. Zodra de garantietermijn is verstreken, vervalt ook het recht om aanspraak te maken.

Slijtage inherent aan een bepaald materiaal of gebruik wordt niet als een gebrek beschouwd. Als de aard van het verkochte artikel zodanig is dat de levensduur ervan korter is dan de garantieperiode, en als het artikel doorgaans versleten is door regular gebruik voordat de garantieperiode is verstreken, wordt dit niet als een defect beschouwd.

In plaats van het gebrek te verhelpen, kan de Koper verzoeken om vervanging van de goederen of, indien het gebrek slechts een deel van de goederen betreft, de vervanging van dat deel, op voorwaarde dat dit geen onevenredige kosten met zich meebrengt in verhouding tot de prijs van de goederen of de ernst van het gebrek. In plaats van het defect te verhelpen, kan de verkoper het defecte artikel altijd vervangen door een niet-defect artikel, tenzij dit ernstige problemen voor de koper oplevert. Als het defect niet kan worden gewijzigd en het product niet als een defectvrij product kan worden gebruikt, heeft de koper het recht om het product te ruilen of de overeenkomst te herroepen. De Koper heeft dezelfde rechten bij gebreken die hersteld kunnen worden, maar waarbij de Koper de goederen niet op de juiste manier kan gebruiken als gevolg van het opnieuw optreden van het gebrek na reparatie of in geval van een groot aantal gebreken. Bij overige onherstelbare gebreken heeft de Koper recht op een redelijke korting op de prijs van de goederen.

De verkoper oefent de rechten uit die voortvloeien uit de aansprakelijkheid voor gebreken uit bij NajTrade sro, Hroncova 1, 040 01 Košice. Als het garantiedocument echter vermeldt dat de garantieservice dichter bij de verkoper of de koper ligt, oefent de koper het recht uit om het product te repareren tijdens de garantieservice. De garantiedienst is verplicht het product uiterlijk binnen 30 dagen te repareren.

In geval van vervanging gaat de garantietermijn in op het moment van levering van het nieuwe artikel. Hetzelfde geldt als het onderdeel onder garantie is vervangen.

Onder afhandeling van de claim wordt verstaan het afsluiten van de claimprocedure door overhandiging van het gerepareerde product, vervanging van het product, restitutie van de aankoopprijs van het product, betaling van een redelijke korting op de prijs van het product, een schriftelijk verzoek tot acceptatie of een terechte afwijzing.

Wanneer een klacht wordt ingediend, zal de Verkoper de wijze van afhandeling van de klacht onmiddellijk bepalen of, in ingewikkelde gevallen, uiterlijk binnen 3 werkdagen na de datum van de klacht, in gerechtvaardigde gevallen, vooral wanneer een complexe technische beoordeling van de staat van de klacht vereist is. het product of de dienst nodig is. Nadat de wijze van klachtenbehandeling is vastgesteld, wordt de klacht onmiddellijk afgehandeld of, in gerechtvaardigde gevallen, later, maar uiterlijk binnen 30 dagen na de datum van de klacht. Aan het einde van deze periode heeft de koper het recht om de overeenkomst te herroepen of het product te ruilen voor een nieuw exemplaar.

Indien Koper binnen de eerste 12 maanden na aankoop een claim op het Product heeft ingediend, kan Verkoper de claim uitsluitend afwikkelen door deze af te wijzen op basis van een deskundigenrapport, ongeacht de uitkomst van het deskundigenrapport, en zal Verkoper niet verlangen dat Koper zal de kosten van het deskundigenrapport of eventuele andere kosten van het deskundigenrapport betalen. De Verkoper is verplicht om de Koper uiterlijk 14 dagen na de datum van verwerking van de claim een kopie te verstrekken van het deskundigenoordeel dat de afwijzing van de claim rechtvaardigt. Indien de Koper na 12 maanden vanaf de datum van aankoop een productclaim indient en de Verkoper de claim afwijst, zal de Verkoper in het claimbewijs aangeven aan wie de Koper het product kan opsturen voor deskundige beoordeling. Als het product voor een deskundig advies naar de aangewezen persoon wordt gestuurd, zijn de kosten van het deskundig advies en alle andere daarmee samenhangende kosten voor rekening van de Verkoper, ongeacht de uitkomst van het deskundig advies. Indien Koper door middel van een deskundigenonderzoek aantoont dat Verkoper verantwoordelijk is voor het gebrek, kan Koper een nieuwe klacht indienen; tijdens de deskundigenbeoordeling vervalt de garantietermijn niet. Verkoper is verplicht om binnen 14 dagen vanaf de datum van de hernieuwde claim aan Koper alle voor het deskundigenrapport gemaakte kosten, alsmede alle daarmee samenhangende redelijkerwijs gemaakte kosten, te vergoeden. Een teruggevorderde vordering kan niet worden afgewezen.

De Verkoper is verplicht om de Koper een bevestiging van de claim te verstrekken. Indien de klacht per e-mail wordt ingediend, is Verkoper verplicht het bewijs van de klacht onverwijld aan Koper te sturen; Indien het niet mogelijk is om het bewijs onmiddellijk te versturen, dient dit onmiddellijk en uiterlijk samen met het bewijs van de klachtbehandeling te worden verzonden; de bevestiging van de klacht behoeft niet te worden verzonden indien Koper het tegendeel kan bewijzen.

7. De producten retourneren – Herroeping van het contract zonder reden

De Koper heeft het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden. Enkel de consument kan dit recht uitoefenen.

De goederen worden geacht door de Koper te zijn ontvangen op het moment dat de Koper of een door de Koper aangewezen derde (anders dan de vervoerder) alle onderdelen van de bestelde goederen in ontvangst neemt, of, indien (a) de door de Koper bestelde goederen de Koper in een enkele bestelling afzonderlijk worden geleverd, op het moment van acceptatie van het laatst geleverde artikel; (b) de levering geschiedt in meerdere delen of stukken, op het moment van aanvaarding van het laatst geleverde deel of stuk; (c) de goederen worden herhaaldelijk geleverd gedurende een bepaalde periode, op het moment van aanvaarding van de eerste goederen uit de bestelling.

De koper kan zich vóór het begin van de herroepingstermijn terugtrekken uit de overeenkomst voor de levering van goederen.

De Koper kan zich niet uit het contract terugtrekken wanneer:

  • de verkoop van goederen gebeurt volgens de specifieke eisen van de consument, op maat gemaakte producten of goederen die expliciet voor één consument zijn ontworpen,
  • de verkoop van goederen onderhevig is aan snelle bederf of bederfelijkheid,
  • de goederen worden verkocht in een beschermende verpakking die om gezondheids- of hygiënische redenen niet mag worden geretourneerd en waarbij de beschermende verpakking na levering is gebroken (bijvoorbeeld deksels die bedoeld zijn om in contact te komen met voedsel),
  • de verkoop van goederen kan na levering door hun aard onlosmakelijk met andere goederen worden vermengd.

De Koper kan het herroepingsrecht schriftelijk of op een andere duurzame drager (bijvoorbeeld per e-mail) uitoefenen of door een ingevuld formulier in te dienen dat hier beschikbaar is.

Het herroepingsrecht kan ook worden uitgeoefend door op de laatste dag van de termijn van 14 dagen een herroepingsverklaring te sturen.

De Verkoper zal, binnen 14 dagen na ontvangst van de kennisgeving van herroeping, aan de Koper alle betalingen terugbetalen die de Verkoper heeft ontvangen op grond van of in verband met de Overeenkomst, inclusief transport-, leverings- en verzendkosten en andere kosten en lasten. De Verkoper zal de Koper op dezelfde wijze vergoeden als waarop de Koper de betaling heeft gedaan. Koper kan met Verkoper een andere wijze van compensatie overeenkomen.

Verkoper is niet verplicht meerkosten aan Koper te betalen indien Koper uitdrukkelijk heeft gekozen voor een andere leveringsmethode dan de door Verkoper geboden goedkoopste standaard leveringsmethode. Bijkomende kosten zijn het verschil tussen de door de Koper gekozen leveringskosten en de kosten van de door de Verkoper aangeboden goedkoopste standaard leveringsmethode.

In geval van herroeping is Verkoper niet verplicht de betaling aan Koper te retourneren totdat de goederen bij Koper zijn afgeleverd of totdat Koper bewijst dat de goederen naar Verkoper zijn verzonden, tenzij Verkoper voorstelt de goederen terug te sturen. opgehaald door de Koper zelf of door een door hem gemachtigde persoon.

De Koper is verplicht de goederen binnen 14 dagen vanaf de datum van herroeping te retourneren of aan de Verkoper of aan een door de Verkoper gemachtigde persoon ter afhaling te overhandigen. Deze termijn wordt geacht in acht te zijn genomen indien de goederen uiterlijk op de laatste dag van de termijn ten vervoer zijn aangeboden. Deze termijn wordt geacht in acht te zijn genomen indien de goederen uiterlijk op de laatste dag van genoemde termijn ten vervoer zijn aangeboden.

In geval van herroeping draagt de Koper alleen de kosten van het retourneren van de goederen aan de Verkoper of aan de persoon die door de Verkoper is gemachtigd om de goederen in ontvangst te nemen, en de kosten van het retourneren van goederen die vanwege hun aard niet kunnen worden geretourneerd door na.
De Koper is aansprakelijk voor elke waardevermindering van de goederen die voortvloeit uit de behandeling van de goederen die verder gaat dan nodig is om de kenmerken en functionaliteit van de producten vast te stellen.

De koper heeft de mogelijkheid om de functionaliteit van de goederen na levering te testen, maar kan de goederen niet gebruiken als hij zich terugtrekt uit de overeenkomst. Om de aard, kenmerken en functionaliteit van de goederen vast te stellen, mag de consument de goederen slechts op dezelfde manier hanteren en controleren als hij dat in een normale winkel zou mogen doen. De Koper is verplicht de producten tijdens de herroepingstermijn zorgvuldig te behandelen en te inspecteren.

8. Alternatieve geschillenbeslechting

De Koper - Consument - heeft het recht om contact op te nemen met de Verkoper voor verhaal (bijvoorbeeld per e-mail) als hij niet tevreden is met de manier waarop de Verkoper zijn claim heeft afgehandeld of als hij van mening is dat de verkoper zijn consumentenrechten heeft geschonden. Als de verkoper weigert op dit verzoek te reageren of niet binnen 30 dagen na verzending ervan reageert, heeft de consument het recht om in beroep te gaan bij een orgaan voor alternatieve geschillenbeslechting (ADR-orgaan) overeenkomstig wet nr. 391/2015 Coll. ADR-instanties zijn instellingen en geautoriseerde juridische entiteiten overeenkomstig sectie 3 van wet nr. 391/2015 Coll. De lijst met ADR-entiteiten is te vinden op de website van het Ministerie van Economische Zaken van de Slowaakse Republiek. www.mhsr.sk. De consument kan een verzoekschrift indienen op de manier die is gespecificeerd in artikel 12 van wet nr. 391/2015 Coll.

De consument kan ook een klacht indienen via het ADR Alternative Dispute Resolution Platform, online beschikbaar op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

Alternatieve geschillenbeslechting kan alleen worden toegepast door een consument: een natuurlijke persoon die bij het sluiten en uitvoeren van een consumentenovereenkomst niet handelt in de uitoefening van zijn handels-, bedrijfs-, beroeps- of beroep. Alternatieve geschillenbeslechting betreft uitsluitend geschillen tussen Consument en Verkoper die voortvloeien uit of verband houden met de Consumentenovereenkomst. ADR is alleen van toepassing op overeenkomsten op afstand. ADR is niet van toepassing op geschillen waarvan de waarde van het geschil niet meer dan € 20,- bedraagt. De ADR-instantie kan van de consument een vergoeding verlangen voor het starten van een ADR-procedure tot een maximum van € 5,- inclusief BTW.

9. Bescherming van persoonlijke gegevens

Het doel van de verwerking van persoonsgegevens is om deze te gebruiken voor de uitvoering van de consumentenovereenkomst die de Verkoper met de Koper sluit door het plaatsen van een bestelling in deze online winkel. Dit consumentencontract vormt tevens de wettelijke basis voor de verwerking van de gegevens van de Koper. Het verstrekken van de gegevens van de Koper is een contractuele vereiste die noodzakelijk is voor het sluiten van het contract. Het verstrekken van persoonlijke gegevens is een voorwaarde voor aankoop in de e-shop van de verkoper. Het niet verstrekken van alle vereiste persoonlijke gegevens aan de Verkoper kan ertoe leiden dat het koopcontract niet kan worden gesloten.

Bij de verwerking van persoonsgegevens zal de Verkoper handelen in overeenstemming met Wet 18/2018 betreffende de bescherming van persoonsgegevens en zal hij alleen de persoonsgegevens verwerken die nodig zijn voor het sluiten van een consumentenovereenkomst.

De Verkoper verwerkt de persoonsgegevens van de Koper op een regular-basis.

De persoonsgegevens van Koper worden gedurende tien jaar bewaard in het informatiesysteem van Verkoper.

De Koper heeft het recht en de mogelijkheid om de persoonsgegevens online bij te werken op de website van de onlineshop, in het klantengedeelte, na het inloggen, of in een andere vorm (per e-mail, schriftelijk).

Voor het consumentencontract kunnen persoonlijke gegevens worden bekendgemaakt aan derden: koeriersbedrijven en het bedrijf dat boekhoudkundige documenten verwerkt.

Er worden geen persoonlijke gegevens over de koper bekendgemaakt.

De verkoper kan de persoonlijke gegevens van de klant (in de zin van: e-mailadres) aan Heureka Shopping sro verstrekken uitsluitend voor het programma "Geverifieerd door klant", om feedback van de koper te ontvangen over de aankoop die is gedaan in de e-mail van de verkoper. winkel.

De Koper heeft het recht om van de Verkoper bevestiging te krijgen over welke persoonsgegevens van de koper in de e-shop van de verkoper worden verwerkt. De Koper heeft recht op toegang tot dergelijke gegevens, evenals het doel waarvoor deze worden verwerkt, de categorieën van gegevens die worden verwerkt, aan wie persoonlijke gegevens ter beschikking worden gesteld, de duur van de opslag van persoonlijke gegevens, of er geautomatiseerde individuele beslissingen worden genomen, inclusief profilering.

De eerste verstrekking van bovenstaande persoonsgegevens aan de Koper is kosteloos. Bij herhaalde verstrekking van de door de Koper gevraagde persoonsgegevens worden administratiekosten van € 5,- in rekening gebracht.

Koper kan van Verkoper verlangen dat hij onvolledige persoonsgegevens van Koper verbetert of aanvult. De Koper kan verzoeken dat zijn gegevens worden verwijderd of dat de verwerking van dergelijke gegevens wordt beperkt. Ook kan Koper bezwaar maken tegen de verwerking van persoonsgegevens.

De verwerking van de persoonsgegevens van de Koper is ook noodzakelijk voor archivering (om te voldoen aan de verplichting van de Verkoper op basis van de wetgeving van de Slowaakse Republiek, bijvoorbeeld om boekhoudkundige documenten tien jaar te bewaren). Indien de Koper verzoekt om verwijdering van persoonsgegevens die zijn verwerkt in verband met het koopcontract, kan zijn verzoek worden geweigerd.

De Koper heeft het recht om van de Verkoper te eisen dat hij de verwerking van de persoonsgegevens van de Koper beperkt, indien de Koper de juistheid van de persoonsgegevens betwist gedurende de periode die de Verkoper nodig heeft om de juistheid van de persoonsgegevens te verifiëren.

De Koper heeft het recht om de hem betreffende persoonsgegevens die hij aan de Verkoper heeft verstrekt, in een gestructureerd, gangbaar en machinaal leesbaar formaat te ontvangen. De koper heeft het recht om deze persoonsgegevens, indien technisch mogelijk, over te dragen aan een andere exploitant.

De Koper heeft het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van zijn gegevens voor direct marketingdoeleinden. Ook kan hij bezwaar maken als zijn gegevens worden verwerkt voor het gerechtvaardigd belang van de verkoper.

Indien Koper vermoedt dat zijn/haar gegevens onrechtmatig worden verwerkt, kan hij/zij bij de Autoriteit Persoonsgegevens een verzoek indienen om de procedure ter bescherming van persoonsgegevens in gang te zetten.

Het bovenstaande privacybeleid met betrekking tot persoonlijke gegevensinformatie is ook van toepassing op precontractuele relaties (dwz het registreren bij een e-shop voor een toekomstige aankoop of bijvoorbeeld het aanvragen van een offerte of informatie over de goederen en diensten van de verkoper).

10. E-mails verzenden

De verkoper heeft het recht om de volgende soorten e-mails naar de koper te sturen:

  • transactionele e-mails - informatie over de bestelstatus,
  • beoordelingsverzoek van gekochte producten (maximaal 1x per bestelling met mogelijkheid tot afmelden),
  • gepersonaliseerde productaankoopadviezen op basis van reeds gekochte producten (maximaal 1x per maand met mogelijkheid tot afmelden).

11. Koekjes

Om de goede werking van de online winkel te garanderen, kan de verkoper kleine gegevensbestanden - cookies - op het apparaat van de koper opslaan, waardoor de online winkel gegevens over activiteiten en instellingen kan onthouden (bijvoorbeeld inlognaam, taal, lettergrootte, enz. .) gedurende een bepaalde tijdsperiode. De online winkel van de verkoper maakt gebruik van cookies om de gebruikersinstellingen van de koper te onthouden en voor de noodzakelijke functionaliteit van de online winkel of voor marketingdoeleinden. Kopers kunnen alle cookies die op hun apparaat zijn opgeslagen verwijderen en, indien nodig, de internetbrowser van hun apparaat zo instellen dat er geen cookies worden opgeslagen. In dit geval moet de klant mogelijk bepaalde instellingen handmatig bewerken wanneer hij terugkeert naar de online winkel, en werken sommige online winkelservices of -functies mogelijk niet.

Beoordelingen van onze klanten
Trustpilot reviews
Reviews 31 • Excellent
4.7
more reviews
Geautoriseerde verkoper
Wacaco, Cafelat, Flair en meer
Gespecialiseerde dealer
ondersteuning voor en na aankoop
EU-levering
levering aan alle EU-landen
Goederen in EU-voorraad
wij verzenden vanuit ons eigen magazijn
Gratis EU-verzending
voor bestellingen boven de 150€